4.26.2012

WarDeck i Overview

Post je krenuo sa objašnjavanjem kako podesiti overview, no uzevši u obzir kako smo pod WarDeckom bilo je nekako prirodno te dvije stvari spojiti u jednu.


Wardeck

Mehanika je dosta jednostavna. Jedna korporacija plati određenu svotu love policiji/concordu da dopuste okršaje u Hi-sec dijelu svemira (izgleda da se i u EvEu policija može kupiti). Pravila će se uskoro mijenjati te će postati skuplje objaviti nekome rat. Trenutno je za korporaciju potrebno izdvojiti 2M ISKs na tjednoj bazi što i nije veliki novac. Po novim pravilima će objava rata biti puno skuplja i računati će se po aktivnom članu u korporacije.

Kada nam se objavi rat prva stvar koju trebamo napraviti je saznati sve što možemo o protivniku. Veliku pomoć u tome nam daje EvEWho koji agregira podatke sa više strana. Sljedeći korak je pogledati killboard protivnika, vidjeti koliko ih je aktivno, po kojim sustavima se kreću i kakve killove traže. Prilikom promatranja protivničkog killboarda pratimo kompoziciju njihove flote te na temelju toga slažemo svoju.


Overview

Bitna stvar koja se treba svladati. U kratko će se obraditi osnove da se dobije slika što se sve može podesiti.

Ovako izgleda nas overview:

Naš overview prikazuje ikone objekata, njihove oznake, udaljenosti, imena i tipove. Ako ništa niste mijenjali Vaš overview će imati sve to minus oznake koje dodjeljuje FC (Fleet Commander).
Da bi se domogli opcija kliknemo desnom tipkom miša na kvadratić sa četiri crtice i odaberemo "open overview settings".
Otvoriti će sam se "overview settings" prozor sa više tabova (kartica).

Filters

U filtrima imamo "Types" i "States" koji su međusobno povezani. Dosta ekipe se na početku j*** sa podešavanjem dok ne pohvataju kako stvari rade. Pod "Types" biramo stvari koje želimo vidjeti, dok pod "States" dodatno filtriramo kako ih ne želimo vidjeti. Rečenica zvuči čudno, ali zaista je tako.

Appearance

Ovdje imamo "Colortag", "Background" i "EWAR"; sve tri stvari imaju prioritete (možemo im mijenjati redoslijed u ovisnosti koliko nam je koje stanje bitno). "Colortag" su male značkice te su vidljive ne samo u overview-u već i u chat prozoru. "Background" bi trebao biti jasan svima; možemo mijenjati pozadinu te birati želimo li da ona blinka/flash-a (od tuda izraz "flashy red"). "EWAR" nema prioritete te ih možemo samo uključiti ili isključiti.

Columns

Opisati ću samo par stvari jer je sve ostao jasno iz naziva. "Velocity" je općenita brzina (npr. auto putuje 300 m/s), "Radial Velocity" je brzina kojom nam se neki objekt približava ili udaljava (npr. -160 m/s; imamo predznak minus pa znamo da se nešto udaljava), "Transversal Velocity" je brzina orbitiranja nekog objekta kojeg promatramo (ona je okomita na naš brod) i za kraj još imamo "Angular Velocity" koje se izražava u radijanima te nam govori može li top pratiti metu (ili nam govori da će nas nečiji top u većini slučajeva promašiti).

Ships


Neke stvari su nam bitne (tip broda), neke nisu (naziv broda). Ovim opcijama biramo koji će se bracketi ispisati kada obilježimo neki objekt u svemiru. U velikim borbama se ovo najčešće isključuje jer stvara lag.

Misc.

Ovdje možemo izvesti reset te odabrati da nam se stvari koje Fleet Commander broadcasta pomaknu na vrh.

Overview tabs

Najbolji dio za kraj. Možemo unaprijed podesiti do 5 tabova sa odvojenim overview i bracket profilima. Jako pogodno kada na brzinu treba promijeniti pregled sa rudarenja na PvP.

Toliko od mene ovaj put.
Novi članovi slobodno ostave svoja pitanja i prijedloge u komentarima. Starijim članovima ide pitanje kako je podešen njihov overview i zašto baš na taj način, te koriste li kakve alate za uljepšavanje?

Nema komentara:

Objavi komentar